fredag 20 augusti 2010

Nästan helt ense med mig själv

Det finns tester i mängder att göra på nätet nu. Själv gick jag in och gjorde SVT:s Valpejlkompass i går. När man gått igen om alla frågorna så kan man matcha sitt resultat mot alla de kandidater som finns i databasen.

Jag är en av kandidaterna som ligger i databasen.

Hur väl tror ni att jag matchade mig själv? Hyfsat.

Valkompassen påstod att jag var till 97 % överens med mig själv och borde rösta på mig själv. Det kändes ju skönt. Tvåa på listan över politiker som jag kommer mest överens med fanns Krister Örnfjäder, s-riksdagsledamot från Västervik. Se där!

Jag tror hur eller hur att det kan vara på sin plats att ta alla möjliga tester med en rejäl nypa salt... Den som vill kolla om hjärtat är rött eller blått ska kanske ta till en annan metod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar