torsdag 21 januari 2010

En dag som de andra

Är ganska trött idag. Jag sover illa trots att det inte är fullmåne ;-) Så kan det vara ibland. Åt lunch med underbara K igår och fick gott om ny energi! Goda vänner är fint!

Sitter och funderar på mat till veckolistan men sömnlösheten sätter spår även där. Det är svårt att hitta på.

Sonen och jag tittade tillsammans på Landet brunsås i går. Underbart! När Henrik Schyffert testade barnmat frågade sonen mig:
"Mamma fick jag sånt när jag var liten?".
Då kunde jag ärligt svara "möjligen en gång på en resa men ALDRG hemma, någonsin".

Då klappar det lilla livet mig på axeln och säger; "tack mamma".

Hittapåhittapå....vad?

Tacotårta? Varm smörgåstårta, hönökaka med fyllning av tacofärs, ost och tomat. Japp. Den är fin.

Bara sex dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar