tisdag 5 juli 2011

Almedalen i tanken

Almedalen är i full gång utan mig. Jag är med i tanken, kan man säga. Läser mycket!

För er som vill läsa direktrapporter via andra intressanta bloggar kan jag tipsa om Johan Westerholm och Lis Astrids blogg och Martin Moberg och Peter Högberg och Peter Johansson och Sebastian Stenholm och Jämlikhetsanden och Ledarbloggen och Roger Jönsson som lyssnat på Reinfeldt i efterskott...

Så långt de andra.

Jag kilar omkring i mitt hem. Det som är kvar av mitt hem. Större delen har numera stampat jordgolv och de chicka uteköken i varje magasin är hemma en bister nödvändighet. Uteköket som för övrigt består av en grill och en kokplatta.

Någon som tror att Håkan Juholt tillsätter ordförande för sossekvinnorna?

Svar: Expressen...

Hahahah..........

Inte särskilt sannolikt och ganska dum som konspirationsteori. Att partiordföranden lägger sig i/påverkar/tillsätter ordförande i en sidoorganisation händer inte. Det vet Expressen också innest inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar