tisdag 29 mars 2011

Att skapa möten kan ha sina sidor

Den 3 april kl 17.00 ska Vimmerbys arbetarekommun konstituera sig.
Måndagen den 4 april har vi gruppmöte.
VU på tisdag den 5 april och ett ordinarie styrelsemöte den 11 april.
Den 18 april har vi gruppmöte igen och den 26 april har vi ordinarie kommunfullmäktigemöte.
VU igen den 10 maj och nytt styrelsemöte den 16 maj.
Ja, och så extra gruppmöte den 2 maj och ordinarie den 23 maj.
Och så klart kommunfullmäktige den 30 maj. Juni har vi interna möten den 7:e, 13:e och 20:e samt kommunfullmäktige den 27:e.

Däremellan har Vimmerby/Storebro s-förening två medlemsmöten inplanerade, den 27 april och den 8 juni. (Glöm inte att de har styrelsemöten också i s-föreningen, jag vet inte när men de har.)

Utåtriktad verksamhet den 28 maj på vårmarknaden.

Jag får det till 14 interna möten under april, maj och juni. Då räknar jag kommunfullmäktige som internt eftersom det är en handfull tappra lyssnare där varje gång. Ofta samma personer.

Medlemsmöten räknar jag till exakt två samt en utåtriktad aktivitet.

Känns det inte som om vi har lite fel fokus här?

Någon som känner sig sugen att engagera sig?

1 kommentar:

  1. Bra att ni satsar så mycket på det utåtriktade, jag tror inte min AK har något sådant inplanerat nämligen.

    SvaraRadera