torsdag 21 januari 2016

Vegorätt var banne mig helt vegofel

Svt:s nya satsning Vegorätt får stentuff kritik. Med all rätt så tycker folk att det var fel. Jag stängde av och missade den så omtalade strandscenen. Eller missade är kanske inte helt rätt uttryck...

Jag älskar vegokäk och jag blandar friskt. Allätare. Men här går gränsen. Skämskuddarna i soffan räckte inte till. Men målgruppen skulle tydligen vara "tjejer mellan 18 och 35" och det är ju inte alls jag. Så där har vi antagligen förklaringen till att jag inte uppskattade ett program som såg ut att vara en dålig hemmainspelning på Youtube. De pratar om varandras favoritfrön och de sätter bär och grönkål i håret. På riktigt. Man kan bli köttätare på kuppen.

Flera ogillar, exempelvis Malin Wollin idag i AB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar